De Valk Wekerom Uw partner in diervoeders.
De Valk Wekerom Kwaliteit, continuïteit en betrouwbaarheid staan centraal.
De Valk Wekerom Gespecialiseerd in mengvoeders.

‘Nieuwe bestelapp biedt beter overzicht!’

Onze nieuwe bestelomgeving Mijn DVW is alweer een tijdje geleden geïntroduceerd. We vroegen gebruiker Albert Vaarkamp uit Lunteren naar zijn ervaringen.

 

Op het bedrijf van Albert Vaarkamp worden 24.000 leghennen, 50 melkkoeien en 540 vleesvarkens gehouden. Hij nam het bedrijf in 2009 over van zijn ouders.

 

Waarom gebruikt u Mijn DVW?
“Omdat de webapp gemakkelijk is in het gebruik. Wanneer je langs de silo’s loopt, kun je gelijk de bestelling invoeren. De webapp kan ook open blijven staan en logt niet automatisch uit. Dus kun je de bestelling later afmaken of eventueel nog een keer controleren met de vorige voerbon.”

 

Gebruikt u Mijn DVW op uw mobiel of computer?
“Op mijn mobiel en af en toe op de computer als ik bijvoorbeeld aan het boekhouden ben, maar anders niet.”

 

In de nieuwe Mijn DVW kunt u nu ook orders, facturen en overzichten raadplegen. Is dat voor u een toevoeging en maakt u hier gebruik van?
“Hier heb ik tot nu toe nog geen gebruik van gemaakt. Maar dat zou inderdaad wel handig kunnen zijn. De facturen ontvang ik nu per mail en daar controleer ik ze.”

 

Wat is voor u het grootste voordeel van Mijn DVW?
“Een veel beter overzicht wat je precies kunt bestellen. Ook loopt deze app veel minder snel vast dan de oude app. En je kunt nu voor meerdere leveradressen in één keer bestellen. Het rundvee en het pluimvee staan op een andere naam dan de varkens. Eerder moest ik apart inloggen om voor de varkens te bestellen. Nu is dat gekoppeld en kan al het voer in één keer besteld worden.”

 

Heeft u nog verbeterpunten voor ons? Of wat mist u nog in Mijn DVW?
“Er wisselt nog wel eens iets aan de voercodes bij rundvee en ook bij pluimvee. Dat moet je dan telefonisch doorgeven aan de orderinname, zodat ook die code gekozen kan worden. Ik snap dat dit gebeurt om fouten te voorkomen. Maar dat lijkt me wel omslachtig, ook voor jullie. Dus wie weet valt daar nog iets te verbeteren.”

 

Bestellen via ‘Mijn DVW’
Zoals u in de vorige Valkenier al heeft kunnen lezen, hebben wij de oude bestelapp (mobiel) en Mijn DVW (website) samengevoegd onder de naam: Mijn DVW. Wij hebben veel positieve reacties gehad op de nieuwe Mijn DVW. Bent u ook tevreden of heeft u misschien nog verbeterpunten? Wij horen het graag!

 

Uw voordelen
• Gemakkelijk bestellen via uw mobiele telefoon, laptop of computer.
• Vorige bestellingen ophalen en gemakkelijk overnemen.
• Eenvoudig orders, facturen en overzichten raadplegen.
• Overzichtelijke nieuwe overzichten, zoals voerjaar- en mineralenoverzichten.
• Altijd een bevestiging van uw bestelling via de mail.

 

Meer informatie?
Heeft u nog geen inloggegevens of maakt u nog geen gebruik van het bestellen via Mijn DVW? Neem dan gerust eens contact met ons op. Wij leggen u graag persoonlijk uit wat de voordelen zijn. Inloggen kan via onze website https://www.dvw.nl met de knop Inloggen Mijn DVW of via https://webapp.dvw.nl/Home/Login . Voor vragen of inloggegevens kunt u contact opnemen met de binnendienst: info@dvw.nl of 0318-461141